تجربیات من

محلی برای دادن ذکات دانشی که شاید داشته باشم.

تجربیات من

محلی برای دادن ذکات دانشی که شاید داشته باشم.





اولین مطلب

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

سلام

    این اولین مطلب من در این وبلاگ هست. این وبلاگ رو چون دنبال یک فضای ذخیره‌سازی اینترنتی ایرانی می‌گشتم، bayanbox ، خود به خود درست کردم. کاملاً همینجوری...

    حالا که سربازیم تموم شده و هم دسترسیم به اینترنت زیاد شده، هم وقت آزاد زیادی دارم (واقعاً زیاد)، تصمیم گرفتم که توش مطلب بنویسم. من آدمی هستم که دوست دارم یاد بگیرم، هر چند به کارم بی‌ربط باشه. دوست دارم یک کم هم که شده از چیزی که نظرم رو جلب کرده یاد بگیرم. و قصد دارم تجربیاتم رو از این یادگیری‌ها، اونهایی که فکر کنم به درد بقیه می‌خوره و انقدر کامل هست که من بتونم به بقیه انتقال بدم، رو توی این وبلاگ قرار بدم.

    احتمالاً این دسته بندی‌ها رو خواهد داشت:

- رایانه

    -گنو-لینوکس

-مهندسی مکانیک(شاید نه خیلی تخصصی)

    -CAD

- متفرقه (هر چی که دل تنگم بخواد)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
بابک طور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی